Comisión d’Ordenación de los Recursos Humanos
Tipoloxía
Órganu de coordinación alministrativa, consultoría y asesoramientu en materia de polítiques de xestión de personal.
Funciones
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Establecer los criterios xenerales pa la ellaboración de los instrumentos d’ordenación de los puestos de trabayu y de places y/o puestos de trabayu nel ámbitu del personal docente non universitario y nel ámbitu del personal estatutario de los centros y instituciones sanitaries dependientes del Serviciu de Salú del Principáu d’Asturies.
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Estudiar y unviar a los órganos competentes en materia de personal les propuestes d’actuación que seya menester adoptar en materia d’optimización, racionalización y ordenación de los puestos de trabayu de l’Alministración del Principáu d’Asturies, los sos organismos y entes públicos.
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Informar preceptivamente los proyectos de disposiciones de calter xeneral, en materia d’emplegu públicu
Regulación
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Llei del Principáu d’Asturies 2/2023, de 15 de marzu, d’Emplegu Públicu.
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Artículu 21 del Decretu 73/2023, de 18 d’agostu, pol que s’establez la estructura orgánica básica de la Conseyería de Presidencia, Retu Demográficu, Igualdá y Turismu.
Componentes
- Presidencia: la persona qu’ocupe la dirección xeneral d’Emplegu Públicu.
- Vocalíes:
- La directora xeneral competente en materia de presupuestos.
- La directora del Institutu Asturianu d’Alministración Pública «Adolfo Posada».
- La interventora xeneral del Principáu d’Asturies.
- Los secretarios/es xenerales técnicos/ques de les conseyeríes.
- Secretaría: un funcionariu/a de carrera de la Dirección Xeneral d’Emplegu Públicu.