Comité d’estratexa dixital y de seguranza de la información del Principáu d’Asturies (CEDISI)
Tipoloxía
El CEDISI ye l’órganu colexáu con funciones de consulta, coordinación y desenvolvimientu de les actuaciones en materia TIC, seguranza de la información y organización de l’alministración dixital de l’Alministración del Principáu d’Asturies. Adscríbese a la Conseyería competente en materia de tecnoloxíes de la información y les comunicaciones.
Funciones
Funciones de calter xeneral
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Promover el desenvolvimientu de la estratexa y la organización de l’alministración dixital y la seguranza de la información nel Principáu d’Asturies, amás de fomentar la formación en materia TIC, seguranza de la Información y d’alministración electrónica nel ámbitu de l’Alministración del Principáu d’Asturies.
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Impulsar la collaboración y cooperación coles entidaes locales y con otres Alministraciones y entidaes públiques pa la puesta en marcha de servicios interalministrativos integraos y la compartición d’infraestructures técniques y servicios comunes que dexen racionalizar los recursos TIC.
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Promover la meyora continua del sistema de xestión de la seguranza de la información, asumiendo los riesgos residuales corporativos y aprobando los planes periódicos d’adecuación al Esquema Nacional de Seguranza (ENS).
Determinar estos aspectos en materia de seguranza y protección de datos
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Les funciones de seguranza na organización de l’Alministración del Principáu d’Asturies, definiendo pa caún los deberes y responsabilidaes del cargu, amás del procedimientu pal so nomamientu y renovación.
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El catálogu de servicios y sistemes d’información, según l’ENS y la llexislación vixente en materia de protección de datos.
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Asegurar, informar y aprobar la identificación y nomamientu formal de tolos responsables de la seguranza de la información de cada sistema del catálogu de servicios, d’alcuerdu a les funciones y roles del ENS y llexislación vixente en materia de protección de datos.
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Actuar como observatoriu de l’alministración electrónica y tresformación dixital n’Asturies
Regulación
Decretu 37/2018, de 18 de xunetu, d’organización y desenvolvimientu de los instrumentos de funcionamientu de les tecnoloxíes de la información y les comunicaciones y de la seguranza de la información de l’Alministración del Principáu d’Asturies y el so sector públicu. Decretu 68/2020, de 17 de setiembre, de primer modificación.
Componentes
El CEDISI van integralu estos miembros:
Presidencia: la persona titular de la Conseyería a la que s’adscribe’l Comité.
Vicepresidencia: la persona titular de la dirección xeneral competente en materia d’estratexa dixital, quien va sustituyir al presidente en casu d’ausencia.
Vocalíes: los titulares d’estos órganos:
- La dirección xeneral competente en materia de telecomunicaciones.
- La dirección xeneral competente en materia d’asistencia xurídica integral al Principáu d’Asturies.
- La dirección xeneral competente en materia d’asuntos europeos.
- La dirección xeneral competente en materia de mediu natural.
- La dirección xeneral competente en materia de planificación, ordenación y adaptación al cambéu social.
- La dirección xeneral competente en materia de calidá, tresformación y xestión de la conocencia nel ámbitu sanitariu.
- La dirección xeneral competente en materia de tresparencia y participación ciudadana.
- La dirección xeneral competente en materia de planificación y infraestructures educatives.
- La dirección xeneral competente en materia de función pública.
- La dirección xeneral competente en materia de presupuestos.
- La dirección xeneral competente en materia de tresportes y movilidá.
- La dirección xeneral competente en materia de xusticia.
- La Intervención Xeneral.
- La Secretaría Xeneral Técnica de la conseyería a la que s’adscribe’l Comité.
Secretariu: el responsable del serviciu encargáu de seguranza de la dirección xeneral competente en materia d’estratexa dixital.